ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΟΤΙ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΧΕΔΙΑ ΥΠΕΡΒΑΙΝΟΥΝ ΤΗ ΦΟΡΜΑ ΚΑΙ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ

Michael Seum, Αντιπρόεδρος Σχεδιασμού

ΜΙΑ ΒΡΑΒΕΥΜΕΝΗ ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΜΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΑΠΟ ΠΟΛΛΕΣ ΧΩΡΕΣ

Μέσα από τον σχεδιασμό και τις εμπειρίες, στόχος μας είναι να δημιουργήσουμε έναν ισχυρό συναισθηματικό δεσμό στις καρδιές των πελατών μας. Δεν ξεχνάμε ποτέ για ποιους σχεδιάζουμε και την ολοκληρωμένη εμπειρία που θέλουμε να δημιουργήσουμε. Αντλούμε μεγάλη χαρά από την ικανότητά μας να εμπνέουμε και να συναρπάζουμε τον κόσμο, να αμφισβητούμε και να σπάμε τα παραδείγματα, να επηρεάζουμε και να διαμορφώνουμε το μέλλον.

ΤΟ ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΟ DNA ΤΗΣ GROHE

Τρία είναι τα χαρακτηριστικά μας στοιχεία που χαρίζουν σχεδιαστική συνέχεια στο πορτφόλιο των προϊόντων μας. Το οπτικό DNA της GROHE είναι μοναδικό – επιτρέπει στους πελάτες να αναγνωρίσουν ένα προϊόν GROHE μόνο με τη διαίσθησή τους και μόνο με μία ματιά.

ΔΑΚΤΥΛΙΟΣ

Ο Δακτύλιος βοηθά στην ανάδειξη του σκοπού ενός προϊόντος. Αναφέρεται σε μία λειτουργική ζώνη και το σημείο προσανατολισμού για τον χρήστη.

7 ΜΟΙΡΕΣ

Η γωνία μεταξύ της λαβής της βρύσης και του ρουξουνιού είναι ακριβώς επτά μοίρες. Σύμφωνα με έρευνες, αυτή η διακριτική κλίση βελτιώνει την εμπειρία του χρήστη.

ΡΟΜΒΟΣ

Οι ρόμβοι συμβολίζουν τον "Αισθησιακό Μινιμαλισμό", τη σχεδιαστική φιλοσοφία της GROHE, και λειτουργούν ως πρόσκληση για να χρησιμοποιήσετε το προϊόν.

ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΟ ΠΟΡΤΦΟΛΙΟ GROHE