ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ GROHE

Η GROHE είναι μία κορυφαία εταιρεία παγκοσμίως για ολοκληρωμένες λύσεις για το μπάνιο και την κουζίνα. Από το 2014, αποτελεί μέλος του χαρτοφυλακίου του διάσημου ομίλου LIXIL, κατασκευαστή πρωτοποριακών προϊόντων νερού και προϊόντων για το σπίτι. Κάθε προϊόν της GROHE βασίζεται στις υψηλές αξίες της εταιρείας, τη ποιότητα, τη τεχνολογία, το design και τη βιωσιμότητα, ώστε να προσφέρει πάντα “Pure Freude an Wasser”.

Η εταιρεία προσφέρει υπηρεσίες και λύσεις προϊόντων που βελτιώνουν τη ζωή, με τα αποκλειστικά χαρτοφυλάκια της GROHE QuickFix, GROHE Professional και το premium sub-brand GROHE SPA, τα οποία ανταποκρίνονται στις ειδικές ανάγκες των επαγγελματιών συνεργατών της GROHE και των καταναλωτών.

Με την εξοικονόμηση νερού στο επίκεντρο της δραστηριότητας της, η GROHE εστιάζει και συμβάλει στο LIXIL’s Impact Strategy και σε μία αλυσίδα αξίας με στόχο την εξοικονόμηση πόρων: από την ουδέτερη σε επίπεδο εκπομπών CO2 παραγωγή, την αφαίρεση του περιττού πλαστικού από τις συσκευασίες των προϊόντων μέχρι τα προϊόντα με τεχνολογίες εξοικονόμησης νερού και ενέργειας, όπως το GROHE Everstream, ένα σύστημα ντους με ανακύκλωση νερού. Με το υβριδικό οικοσύστημα επικοινωνίας GROHE X, η εταιρεία δίνει περαιτέρω ώθηση στον κλάδο. Στην ψηφιακή πλατφόρμα, τα φυσικά καταστήματα ή υβριδικά στο κέντρο εμπειρίας & επικοινωνίας GROHE X στο Hemer της Γερμανίας, η GROHE συνδέει τους ανθρώπους για να ενισχύσει τον σκοπό του Ομίλου LIXIL να «κάνει τα λειτουργικά σπίτια πραγματικότητα για όλους παντού».

*περιλαμβάνει έργα αντιστάθμισης CO2, περισσότερα στο grohe-x.com/sustainability

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ LIXIL

Ο όμιλος LIXIL (TSE Code 5938) κατασκευάζει πρωτοποριακά προϊόντα νερού και προϊόντα για το σπίτι, τα οποία επιλύουν καθημερινά προβλήματα της ζωής, κάνοντας «ένα καλύτερο σπίτι» πραγματικότητα για όλους, παντού. Με βάση την Ιαπωνική κληρονομιά, σχεδιάζει κορυφαία τεχνολογία και καινοτομία για προϊόντα υψηλής ποιότητας που μεταμορφώνουν το σπίτι. Αλλά η διαφορά της LIXIL βρίσκεται στο αξιόλογο design, το επιχειρηματικό πνεύμα, την αφοσίωση στη βελτίωση της προσβασιμότητας για όλους και την υπεύθυνη ανάπτυξη. Αυτή η προσέγγιση γίνεται πραγματικότητα μέσω κορυφαίων εταιρειών, συμπεριλαμβανομένων των INAX, GROHE, American Standard και TOSTEM. Περισσότεροι από 55.000 εργαζόμενοι του ομίλου σε περισσότερες από 150 χώρες είναι περήφανοι που κατασκευάζουν προϊόντα, τα οποία έχουν αντίκτυπο στις ζωές εκατομμυρίων ανθρώπων καθημερινά. Μπορείτε να δείτε περισσότερα εδώ www.lixil.com

ΟΙ ΑΞΙΕΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΜΑΣ

Ποιότητα, τεχνολογία, σχεδιασμός και βιωσιμότητα. Τέσσερις αξίες που αντικατοπτρίζουν τη δέσμευσή μας να δημιουργούμε μοναδικές εμπειρίες. Θέτουμε εξαιρετικά υψηλά πρότυπα για να εξασφαλίσουμε ότι θα νιώθετε τη διαφορά κάθε φορά που χρησιμοποιείται μία μπαταρία ή ένα σύστημα ντους GROHE.

ΠΟΙΟΤΗΤΑ

ΠΟΙΟΤΗΤΑ

Το παγκόσμιο δίκτυο παραγωγής της LIXIL περιλαμβάνει 79 εργοστάσια σε δέκα αγορές για να καλύψει τη ζήτηση οπουδήποτε στον κόσμο. Μεταξύ αυτών, πέντε εγκαταστάσεις παραγωγής σε τρεις αγορές λειτουργούν για την εταιρεία GROHE. Όλες οι εγκαταστάσεις ακολουθούν τα ίδια πρότυπα και τις ίδιες διαδικασίες και πληρούν τις πιο ασυμβίβαστες απαιτήσεις όσον αφορά το φινίρισμα και τη λειτουργικότητα των προϊόντων παγκοσμίως.

Το δίκτυο παραγωγής είναι φτιαγμένο για να κλιμακώσει τις μακροχρόνιες καινοτομίες προϊόντων της GROHE και είναι έτοιμο να παράγει με τις πιο σύνθετες προδιαγραφές σε περιβάλλον υψηλής τεχνολογίας.

Από τις πρώτες ύλες μέχρι την αποστολή τελικών προϊόντων – η εταιρεία είναι υπερήφανη για ένα βάθος παραγωγής άνω του 90%. Αυτό περιλαμβάνει την εσωτερική παραγωγή των μηχανισμών GROHE που αποτελούν την καρδιά κάθε μπαταρίας, δίνοντάς της ανθεκτικότητα και την μοναδική αίσθηση GROHE. Σε συνδυασμό με ομοιόμορφες διαδικασίες, κάθε εργοστάσιο προσφέρει την υψηλότερη ποιότητα για την ικανοποίηση των πελατών.

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Από την έναρξή της εδώ και περισσότερα από 80 χρόνια, η GROHE πρωτοπορεί στις καινοτομίες στο μπάνιο και την κουζίνα.
Από την ανάπτυξη του πρώτου «θερμοστάτη του λαού» το 1956 μέχρι την αλλαγή κατανάλωσης του πόσιμου νερού με τα συστήματα νερού GROHE το 2009, στην κυκλοφορία των πρώτων τρισδιάστατων μεταλλικών τυπωμένων μπαταριών το 2019. Εστιασμένη στις ανάγκες των πελατών, η GROHE δημιουργεί βιώσιμες λύσεις προϊόντων που προσφέρουν προστιθέμενη αξία στους καταναλωτές και καλύτερη ποιότητα ζωής.
Κάθε προϊόν GROHE έχει τις ρίζες του στη γερμανική περιοχή Sauerland: Το κέντρο Έρευνας & Ανάπτυξης στο Hemer της Γερμανίας, το οποίο άνοιξε πρόσφατα στα τέλη του 2018, διαθέτει τεχνολογίες αιχμής που ξεπερνούν συνεχώς τα όρια του αδύνατου.
Κάθε προϊόν GROHE έχει τις ρίζες του στη γερμανική περιοχή Sauerland: Το κέντρο Έρευνας & Ανάπτυξης στο Hemer της Γερμανίας, το οποίο άνοιξε πρόσφατα στα τέλη του 2018, διαθέτει τεχνολογίες αιχμής που ξεπερνούν συνεχώς τα όρια του αδύνατου.

Το εργαστήριο στο Hemer είναι το πρώτο εργαστήριο ανάπτυξης στη βιομηχανία υγιεινής που πιστοποιήθηκε επιτυχώς από τον DAkkS, τον Γερμανικό Φορέα Διαπίστευσης, για τη δοκιμή προϊόντων.
Η πιστοποίηση μειώνει το χρόνο μεταξύ της ανάπτυξης του προϊόντος και της κυκλοφορίας του στην αγορά, καθώς οι κυκλοφορίες προϊόντων πραγματοποιούνται και εγκρίνονται από το εργαστήριο της εταιρείας σύμφωνα με ανεξάρτητες διαδικασίες δοκιμών.

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ

Στα έξι μεγάλα εσωτερικά στούντιο σχεδιασμού στο Τόκιο, το Tokoname, τη Νέα Υόρκη, το Λονδίνο, το Ντίσελντορφ και τη Σιγκαπούρη, η ομάδα LIXIL Global Design δημιουργεί ξεχωριστές εμπειρίες για τις εμβληματικές επωνυμίες της, με βάση την ολοκληρωμένη ανάλυση των τάσεων και τις πληροφορίες από τους καταναλωτές. Συνδυάζοντας αυτήν την προσέγγιση σχεδιασμού που βασίζεται στην εμπειρία με τις προηγμένες τεχνολογίες της LIXIL, η εταιρεία αναπτύσσει προϊόντα με νόημα που επιλύουν τις πραγματικές προκλήσεις και προσθέτουν αξία στην καθημερινή ζωή τόσων πολλών ανθρώπων σε όλο τον κόσμο. Για τη GROHE, η ομάδα με έδρα το Ντίσελντορφ φροντίζει ώστε κάθε προϊόν GROHE να ανταποκρίνεται σε αυτήν την υπόσχεση.

ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ

ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ

Με την εξοικονόμηση νερού στο επίκεντρο της δραστηριότητας της, η GROHE εστιάζει και συμβάλει στο LIXIL’s Impact Strategy και σε μία αλυσίδα αξίας με στόχο την εξοικονόμηση πόρων: από την ουδέτερη σε επίπεδο εκπομπών CO2 παραγωγή, την αφαίρεση του περιττού πλαστικού από τις συσκευασίες των προϊόντων μέχρι τα προϊόντα με τεχνολογίες εξοικονόμησης νερού και ενέργειας, όπως το GROHE Everstream, ένα σύστημα ντους με ανακύκλωση νερού. Προσπαθώντας να επιτύχει τα υψηλότερα επίπεδα βιωσιμότητας για περισσότερα από 20 χρόνια, η GROHE επιδιώκει με συνέπεια μια προσέγγιση βιωσιμότητας 360 μοιρών που ενσωματώνει εξίσου εργαζόμενους, προμηθευτές, πελάτες, διαδικασίες, προϊόντα και κοινωνική ευθύνη.

*περιλαμβάνει έργα αντιστάθμισης CO2, περισσότερα στο grohe-x.com/sustainability

Ανακαλύψτε περισσότερα για το πάθος μας σχετικά με το νερό και εμβαθύνετε στα θέματα του σχεδιασμού, της βιωσιμότητας, της ποιότητας και της τεχνολογίας στην ψηφιακή μας πλατφόρμα GROHE X.