Υποστήριξη / Επικοινωνία

Πότε είναι διαθέσιμη η εξυπηρέτηση πελατών σας;

Οι ώρες λειτουργίας για το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών διαφέρουν ανά περιοχή. Για τις ώρες λειτουργίας στη χώρα σας, κάντε κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο:

https://www.grohe.gr/el_gr/our-service/contact/contact-form.html

Πώς μπορώ να επικοινωνήσω με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της GROHE;

Μπορείτε να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της Grohe μέσω τηλεφώνου ή απλά στέλνοντας ένα μήνυμα μέσω της ηλεκτρονικής φόρμας μας. Απλώς επισκεφτείτε την ενότητα Επικοινωνία.

https://www.grohe.gr/el_gr/our-service/contact/contact-form.html

Λειτουργεί το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών τα σαββατοκύριακα;

Λειτουργεί το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών τα σαββατοκύριακα;

Πού μπορώ να βρω τον πλησιέστερο εκθεσιακό χώρο GROHE;

Οι εκθεσιακοί χώροι της GROHE βρίσκονται σε διάφορες περιοχές. Για να επικοινωνήσετε με τη GROHE στη χώρα σας, κάντε κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο:

https://www.grohe.gr/el_gr/our-service/showrooms-installer/

Πόσο καιρό πρέπει να περιμένω για να κλείσω ραντεβού με την εξυπηρέτηση πελατών της GROHE;

Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να επεξεργαστούμε τις ερωτήσεις πελατών το συντομότερο δυνατό. Λόγω του μεγάλου όγκου ερωτήσεων που λαμβάνουμε σε συγκεκριμένες χρονικές στιγμές, ενδέχεται να χρειαστεί περισσότερος χρόνος για να επεξεργαστούμε το αίτημά σας.

Ποιος εγκαθιστά τα προϊόντα εάν τα αγοράσω απευθείας;

Εξαρτάται από το πού αγοράσατε το προϊόν σας. Κατ' αρχήν, συνιστούμε πάντα να εξασφαλίζετε την εκτέλεση επισκευών από έναν από τους εξειδικευμένους συνεργάτες μας.

Πού μπορώ να κατεβάσω έναν οδηγό εγκατάστασης για το προϊόν μου;

Επιλέξτε το προϊόν σας στον ιστότοπό μας. Όλα τα σχετικά αρχεία βρίσκονται στη σχετική σελίδα προϊόντος ή στο κέντρο λήψης.

Πόσο διαρκεί η διαδικασία εξυπηρέτησης και επισκευής;

Αυτό εξαρτάται από τον τύπο του προβλήματος. Η διαδικασία διαρκεί συνήθως πέντε έως 20 ημέρες για την αντιμετώπιση του ζητήματος.