Εγγύηση

Τι μπορώ να κάνω εάν δεν μπορώ να βρω το τιμολόγιό μου;

Σε περίπτωση αξίωσης εγγύησης, η GROHE θα πρέπει να λάβει το αρχικό τιμολόγιο για το κόστος που έχει προκύψει. Εάν το τιμολόγιο δεν είναι πλέον δυνατό να βρεθεί, ενδέχεται να χρεωθεί κάποιο κόστος για τη χρήση των υπηρεσιών.

Το προϊόν ήταν ελαττωματικό. Θα λάβω πίστωση για αυτό;

Εάν έχετε λάβει ελαττωματικό προϊόν, επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών μας.

Τι καλύπτει η εγγύηση GROHE;

Για να δείτε τους όρους εγγύησης, κάντε κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο:

https://www.grohe.gr/el_gr/our-service/warranty/

Πόσο διαρκεί η εγγύηση για τα προϊόντα GROHE;

Η εγγύηση προϊόντος εξαρτάται από τη συγκεκριμένη κατηγορία προϊόντος. Για να δείτε τους όρους εγγύησης, κάντε κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο:

https://www.grohe.gr/el_gr/our-service/warranty/

Οι περίοδοι εγγύησης διαρκούν το ίδιο παντού;

Η εγγύηση προϊόντων είναι η ίδια οπουδήποτε στον κόσμο. Για να δείτε τους όρους εγγύησης, κάντε κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο:

https://www.grohe.gr/el_gr/our-service/warranty/

Προβλέπεται εγγύηση για τα ανταλλακτικά;

Η εγγύηση καλύπτει επίσης και τα ανταλλακτικά. Η εγγύηση του προϊόντος εξαρτάται ουσιαστικά από τη σχετική κατηγορία του προϊόντος. Για να δείτε τους όρους εγγύησης, κάντε κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο:

https://www.grohe.gr/el_gr/our-service/warranty/